Sei nella pagina indice --> Eventi e News --> Incremental Software Change

pbx 0824305804 - fax 0824305840
e-mail gerardo.canfora [at] unisannio.it

Abstract
Incremental software change incorporates a new functionality into existing software.
Incremental changes play an important role in agile software development like extreme programming, in software evolution, and software maintenance. However many incremental software changes are not anticipated and hence the software architecture is unprepared for them.

The talk will concentrate on unanticipated software changes and will present both a methodology and examples.